די לפחד משוד: ברינקס משיקה את "לסגור קופה"

דוד קורצווייל | צילום: אתר ברינקס No Comments on די לפחד משוד: ברינקס משיקה את "לסגור קופה"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת ברינקס נכנסת לתחום הקמעונאות ומשיקה בימים אלה את "שירות ברינקס קומפיוסייף" – מערכת מתקדמת המיועדת לאחסון, ניהול והפקדת מזומנים, המסייעת לשמור על בטיחות העובדים וחוסכת זמן עבודה יקר.

איך זה עובד? הקופאים המורשים לכך יכולים לגשת בכל עת לכספת שמוצבת במקום העסק, להזדהות מולה באמצעות כרטיס מגנטי או קוד סודי אישי ולהפקיד את המזומנים בהתאם להנחיות. ההפקדה נעשית ממש כמו במכשיר ATM, רק בפעולה הפוכה, והמערכת מושכת את השטרות פנימה ומשדרת את נתוני הזנת המזומנים ישירות לבנק, כך שהחשבון מזוכה בסכום ההפקדה, עוד בטרם העברתו בצורה מאובטחת אל הבנק.

"שירות ברינקס קומפיוסייף" מהווה כיום פתרון נוח ובטוח לניהול ידני של הכספים מזומנים בעסק. השירות שכבר פועל כיום ברחבי העולם, חוסך מבית העסק תהליכים ידניים של "סגירת קופה" ואת הצורך להעביר את המזומנים פיזית לסניף הבנק, מקטין את העלויות התפעוליות הכרוכות בטיפול ושינוע המזומנים, מייעל את הבקרה אחר המזומנים, מצמצם אובדן כספים ומסייע למניעת מעשי שוד.

"שירות ברינקס קומפיוסייף" מאפשר לחברת ברינקס להציע לראשונה פתרונות טכנולוגיים בתחום הלוגיסטיקה גם לשוק הקמעונאות והוא קיבל את כל אישורי הרגולציה הדרושים מבנק ישראל והמשטרה. לאחר פיילוט של ארבעה חודשים הוחלט להטמיע את המערכת גם ברכבת ישראל. "שירות ברינקס קומפיוסייף", ניתן לרכבת ישראל ע"י ברינקס בשיתוף בנק הפועלים והוא יותקן בכל תחנות הרכבת בארץ.

המערכת שפועלת היום בארה"ב, ארגנטינה, ברזיל, צרפת, גרמניה, קנדה, אוסטרליה ועוד, מיועדת בין היתר לשימוש בבתי קפה, מסעדות, סופרמרקטים, תחנות דלק, חנויות נוחות וכל בית עסק שמקבל תקבולים במזומן. השירות מספק ביטחון ובטיחות מלאים לבעל העסק ולעובדיו.



0 תגובות